reede, 7. august 2009


Kutsikad on armsad eksole. Aga mitte siis, kui inimene ennast kutsikaks muundab. Ta vaatab sulle näkku sellise süütu ning abitu näoga, mis tekitab sinus tunde nagu oleksid halvim inimene maailmas.
Mina igal juhul täna tundsin, et ma olen nagu vastik ja südametu nõid, kes imearmsale kutsikast inimesele järjest NÄTAKI ja NÄTAKI vastu vahtimist virutas. See tunne ei olnud hea.
Ma ei arvagi, et ma olen hea inimene. Aga päris kindlasti ei ole ma nii halb inimene, kui ma ennast täna neist kutsikasilmist nägin. See, mis nägin, ei olnud ilus ja ma ei taha selline olla. Eriti närvi ajab see, et ma ei ole omaarust sellise peegelpildi tollelt inimeselt mitte kuidagi moodi ära teeninud.
Tuju läks täna täitsa pahaks sellise jura pärast. Imelik oli. Mina niisama -.-


Kommentaare ei ole: