esmaspäev, 3. august 2009

Tšill.

Kui ma muidu räägin pidevalt, et suvel pole aega magada, siis nähtavasti pole ka aega blogida! Olenikka kohutavalt laisaks muutunud. Aga ise olen ikka endaga rahul. Ja miks ei peaks olema? Mul on olnud suurepärane suvi oma parimate sõprade seltsis ja samas olen saanud juurde ka palju-palju uusi sõpru. Kõik on kuidagi ilus ja hea. Ja suvine.


Eile käisin Tätte ja Udupasuna kontsertil Haapsalus lossiplatsil emme, Gerli ja Robiga. Tegime sellise family-ürituse. Hästi tore oli ning muusika oli mõnus. Kontsert kestis ~2 h, seda kindlasti ka tänu sellele, et Tätte armastab oma esinemisi vürtsitada mõnusate jutukestega, mis kõiki alatihti naerma ajavad. Lisaks sai kuulda uusi ja huvitavaid ning vanu ja häid laule. Kvaliteetõhtu.


Täna käisin Roostal võrku mängimas Hasso, Raido, Aapo, Kiku, Peebu ja Joosepiga (viimase kahe nime puhul pole ma päris kindel! :D). Hästi palav oli ning siis ma otsustasinujuma ka minna ning kuna mul polnud oma tavapärast ujumisvarustust kaasas, jooksin lihtsalt riietega vette. Ja nii hea oli! Niiiniii soe lihtsalt. Ja kui veest viimaks välja tulin, tilkusinma veel päris korralikult.. Pärast kordasin seda ujumist muidugi veel ja veel, kuna pidevalt sainjujälle livaseks. Hiljem kasutasin loomulikult Raido pusa, kui mul mingi hetk külm hakkas.


31.juuli - 2. august toimusid Pärnus Jõulumäel noortekogude suvepäevad, kus osales ka Läänmeaa Noortekogu ning seda vägagi imetlusväärselt. Nimelt võitsime me tänavu suure maastikumängu päris-päris ära ning saime suure karika! :D

Panin siia ka siis ühe grupipildi, kus on peal Pärnumaa Noorteliidu (PMNL) ja Läänemaa Noortekogu (LNK) noored, kuna Pärnumaa ja Läänemaa saavad ikka hästi läbi :)


Nüüd lähen ilmselt magama, kuna olen taaskord hirmus väsinud. Teate ju küll - kellel ikka suvel magamiseks aega leidub ;D
Tsaupakaa :)

NB! Ligikaudu 3 nädala pärast võite mind juba Hankos külastada! ;)

Kommentaare ei ole: